ja, vad ska man säga?

Jadu, vad ska man säga om dej?
De finns inga ord för dej, de finns inget man kan säga om dej..
De finns inget, inga ord, inga känslor...


Jag tycker bara att de är så roligt...
jag tycker bara att de är så jobbit att du inte kan fatta något..
jag visste att de fanns någon som, ja, någon som...
Jag sa de till dej oxså att de finns, men inte fick jag veta de...


Vad är du rädd för?
Varför kunde du inte bara säga som de var som?
Jag tänker då inte gräva ner mej bara för att du inte kan säga sanningen!

Hur kan man vara så känslokall?
Hur kan man sluta bry sig bara så där?
Hur svårt kan de vara att bara säga som de är?

Jag hoppas att du fattar någon dag, men jag hoppas att de inte är försent då...
Jag hoppas att du fattar att jag bara vill veta, men de är väl för mycke att be om...


En dag kommer du att tacka mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0