Jaha

Var ute med Anna och Jossan igår..
Var hos Jossan och åt och sen kom Anna, så då blev de drickis..
Blev inte så jävla borta som jag trodde att jag skulle bli...

Var på krogen, sen så träffade man en person från släkten :)
Åkte hem med Patrik och sov, vaknade med smärtor i magen som fan.. :(

Vid 16.00 åkte med pappa och handla lite, kom hem och sov en stund..
Nu så ska jag se en film på tv, sen sova..
Åker till sundsvall imorron :) Ska vara barmvakt...


HÖRS HAAAJ!!!


Du är för underbar! Jag kommer aldrig att fatta att de är vi!
Tycker om dej så jävla mycke så de gör ont!!

Kommentarer
Postat av: Angie

Naw vad gulligt, har du hittat dig en karl? ;-)

2009-12-09 @ 14:01:57
URL: http://avoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0