Kanske!

Var hos Jossan igår, hon åker juh hem idag, vi åt och pratade.. :) Mysing som helst!

Idag så var jag på stan med Anna och köpte lite julklappar :)
Sen så kom jag hem och nu tvättar jag för fullt :)
Imorron så blir de stan igen.. måste juh blir klar någon gång!!

Fick ett sms igår som fick mej att tänka lite, är de så att du vill igen?
Är de så att du kanske kan ta in mej  i ditt liv igen?
De finns så många frågor om de där nu, är de så att jag kan få svar på dom?


Iår blir de min första jul utan farfar, SHIT hur ska de går som?
De blir inte som de alltid har vare.. Kommer jag klara mej utan dej iår?


Snart så åker jag till MIN Maria! ;) de ska bli skönt!!
Saknar dej min underbara vän!!


Jag tänker kanske för mycke på allt nu..
Men jag kan inte släppa dom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0