Men ja!!

De var ett tag sen jag skrev nu...
Har juh vare borta från alla äckliga människor som bor här i stan..
Skönt att komma till sundsvall ett tag oxså..


Har haft skit kul i sundsvall, var med mamma på hennes jobb.
Vare med min stora kärlek :) Han kan jag gå genom eld och vatten för...
Var på fest i lördags, men drack inget alls, skulle juh ha simon...
Men jag hade kul ändå.. :) Man behöver inte dricka bara för att de är helg!!!

Fick veta en hel del fast jag inte vara hemma, hahah!! SNYGG KILLE!!!
Fick även veta att man kan inte få allt man vill. men de är bara så att jag kommer inte kunna släppa dej...
De är något med dej som för mej att le, de är så att du gör mej varm i kroppen!
SHIT KILLEN!! VAD GÖR DU MED MEJ?!?


Så nu är jag hemma igen...
Och NEJ! de är här handlar inte om
P...

Nää, nu ska jag värma upp lite te och se på tv, sen sova.. om jag nu kan de...

SHIT!! Du gör mej galen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0