så är de..

Sitter här och väntar på att anna ska höra av sig, vi ska på stan och kolla julklappar.
Jag kan juh kolla men inte fan kan jag köpa något, har inga pengar som vanligt..

Tvättar förfullt nu, måste juh ha lite rena kläder innan helgen :)
Ikväll så kommer P, kan juh hoppas att han kommer, :)

Imorron så blir de åka till min underbara vän Clara :)
Har inte vare där upp på ett jävla bra tag nu.
Har ingen lust att vara i kramfors, men jag åke upp för Claras skull.
De är bara för att jag är så JÄVLA snäll :)

Nää, nu ska jag gå och kolla tvätten.
Hörs sen.. :)



P, Du är för söt!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Clara

Vadå "har ingen lust att vara i Kramfors"??? Det är inge fel på Kramfors! Eller ja, lika mycke fel på kramfos som härnösand faktiskt.. :P Haha! Men ja e ju här, vilket gör det hela mycket bättre. :D

2009-12-01 @ 12:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0