Tro elle ej!?!?!?

Jag trodde du var en bättre männsika en så...
Men jag hade väl fel...

Tror du att jag kommer att glömma allt de här nu?
Bara för att du vill att vi ska bli vänner!?
Jag trodde att du var en som kunnde förstå, men de var väl inte så..
Bara för att jag gör som jag gör, så är jag då FAN inte självisk!!
Du av någon borde fatta att man inte tänker på någon!!

De har kunnat ha varit  vi mot hela JÄVLA världen, men du vill juh inte fatta!!
Jag kan då inte glömma de här, jag har fölåtit dej så JÄVLA många gången..
Men den här gången så går de fan inte..


De är så att vi för gå var sitt håll..
För jag kan inte låta de här gå längre...


 

Kommentarer
Postat av: Clara

Har du förlåtit mig "så många gånger!? Vem är det som har svikit vem 750 miljoner gånger så fort hon har haft något bättre för sig? Och vem har stått som ett fån och bara väntat på att du skulle komma krypande tillbaka så jag kunde förlåta och gå vidare?

Du är ju så självcentrerad att du inte ens ser vad du själv gör.

Klart ja vill ha dig som kompis, vi har ju ett par år på nacken tillsammans, men hade jag verkligen velat ha dig tillbaka helt och fullt i mitt liv så hade jag väl för fan slagits fär den saken!

Nu har DU bestämt att vi inte längre är kompisar och det beslutet accepteras. Inga sura miner och inga fällda tårar, jag antar att jag kom över dig för länge sen.

I hjärtat finns du alltid ändå, och jag änskar dig all lycka på din resa genom livet.

2009-12-23 @ 06:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0