min underbara vän!!



 Igår  fick jag höra en sak, en sak som ingen vill höra från sina vänner. Jag trodde inte att de skulle hända, jag trodde bara att jag skulle få de, men de blev fan inte så. Kan alla bli som jag? Kan alla må så dåligt som jag mår?
 
Jag som alltid har vare stark mot mina vänner, men nu vet jag att de finns någon bland mina vänner som känner samma sak som jag. Jag trodde inte de.

Kan man vara stark resten av livet? Kan man få tillbaka styrkan när man en gång har vare ner i botten? Kommer jag en gång få allt tillbaka? Kommer jag någon dag kunna säga till mina vänner att jag mår bra? Och inte ljuga om de? Kommer då mina vänner att tro mig?

Om jag nu inte blir lika bra som jag var en gång kommer ni nu stanna hos mig ändå? Kommer ni stötta mig när jag mår som sämst? Kommer jag få svar på de här, de skulle vara så skönt om jag visst vart ni står.
 
Jag skulle kunna då fatta att jag har mina vänner att leva för..  just nu så känner jag mig så ensam bland dom, men jag vet ju inte om ni står kvar om jag nu inte blir bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0