jag visste..

Du får mig att tänka en massa, du får mig att få ont i hela kroppen.

Du får mig att inte kunna göra något annat än att önska en massa som aldrig kommer att hända.

Du får mig att se en mörk framtid, du får mig att känna att jag inte är värld ett skit i den här världen.


Jag trodde att vi hade något, men när jag får de där skiten av dig igår så blir jag bara arg!

Jag känner att du inte känner något alls för mig längre, ser du redan mig som skit. Har du redan kastat bort allt vi hade tillsammans? Har du redan glömt allt? Du måste ju ha gjort de..


Kommentarer
Postat av: micke

Du är värd mkke!!!

2009-06-15 @ 13:15:48
URL: http://mickenilson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0