Livet

Livet går upp och ner, men ska de vara så? Mitt liv har vare så, men nu går de bara neråt. De är så jag känner mig, jag känner mig som en boll, ibland så är jag på topp och sen är de bara skit! Jag vill inte vara en boll längre, jag pallar inte de.


Varje morgon när jag kliver upp så känner jag vad är meningen med livet? Vad ska man göra med livet? Är de bara så att man ska leva bara för att man har kommit till världen? Måste man leva livet som de var den sista dagen på jorden?

Kommer allt bli bra igen? Kommer man orka lika mycket som man alltid har gjort? Kommer man kunna leva som man alltid har gjort?


De finns så många frågar om livet, men kan man få svar på allt? Är de så att man ska vara som en boll? Är de så att man kanske aldrig kommer att få veta varför man lever med alla dessa frågor. Kommer livet alltid att var så här jobbigt, eller kommer de att bli lättare sen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0