skulle kanske...

De känns som att jag lever i en stor bubbla..
De känns som att inget går fram åt...
De känns som att allt bara står still...
De känns som att allt bara gå bakåt..


Jag vill att allt ska ta ett stor steg framåt så jag kan få leva som jag vill..
Jag vill att allt annat som har gått neråt ska ta sig till toppen igen..
Man kanske ska sluta tänka och bara tänka på att allt kanske kan ta sig till toppen igen..
Men frågan är juh om de verkligen kommer att bli så..
Jag vill bara att allt ska bli så bra som de kan bli..
Men som de är nu så går jag bara ett steg bakåt hela tiden...
Inget går framåt längre...



Varje andetag jag tar, tar jag för dig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0