Syster <3<3

Min syster är de bästa jag vet, hon är min bästa vän..
Hon är den jag alltid kan lita på, vad som än händer..
Hon den som för mej ibland att tänka bort alla problem jag har i mitt liv..
Min syster är den jag alltid ringer när de är problem i mitt liv..
Hon är alltid den första som får veta allt...



Men de är inte allt så, för nu har vi glidit i från varandra lite för mycke..
Vi pratar inte lika mycke längre, vi ses inte lika mycke...
Vi delar inte våra problem med varandra som vi alltid har gjort...
Vi har alltid sakt att vi finns för varandra, men jag känner inte så längre..
Jag tycker att vi inte är som vi allt har vare...

Jag har sakt hela tiden att du är min andra halva...
Och så kommer de alltid att vara, men nu känns de inte som så..
Jag vet att du har ditt liv och jag mitt. men jag vill ändå att de ska vara vi...
Jag känner mej så tom utan dej...
De känns som att de är bara jag nu...


Du är min bästa vän, men nu så känner jag mej bara ensam...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0