Shit tjejen!!

Shit tjejen!

Jag visste hela tiden att jag aldrig skulle klara av att vara utan dej..
Du är juh de som jag alltid har pratat med och så, men nu känns de som att de är över...

Jag kom ihåg vad vi sa om när vi skulle få barn och så, vi skulle försöka få dom att bli bästa vänner som vi är..
Jag kom oxså ihåg att vi skulle gå igenom framtiden tillsammans vad som än händer, men som jag känner nu så vet jag inte om de kommer att bli så.. Jag sitter och hoppas att de kam bli så igen, men de verkar juh som att jag har fått min sista chans nu.. Men jag är glad att vi kan prata nu..


SHIT TJEJEN...

De spelar ingen roll vad som händer så kommer jag alltid att älska dig!!!


Kommentarer
Postat av: Clara

Jag är här, eller hur?

Jag har saknat dig/saknar dig som fan. Saknar det vi hade, och vill inte att alla de år vi haft ska vara till intet.

Vi får med gemensamma krafter försöka återuppbygga det vi nu har raserat.



Har aldrig och kommer aldrig att sluta älska dig gumms. z3

2009-10-12 @ 17:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0