Vilken dag..

Idag så har vi vare ute i farfars hus och slängt in ved..
Jag kunde inte hjläpa så himla mycke, för innan vi skulle åka så fick jag väldigt ont runt hjärtat.. :(
Men jag var med ut ändå.. Jag bruka få så ibland, men då bruka de gå bort efter ett tag.
Men så blev inte idag, jag har ont så skulle kunna dö.. Jag kan inte gå eller andas, de är skit jobbit..
Men farmor skulle ringa till sjukhuset på måndag och kolla om  jag kunde få en tid, kan juh hoppas att jag få de då..


Det har vare en skit jobbig dag idag..
De var jätte tomt i huset oxså, för farfar var juh inte där..
Men han tycker väl att de är bra att vi gör något åt han hus..
Han ler mot oss hela tiden...

En dag så kommer vi alla vara samlad igen..
Som vi alltid har vare..


Vi saknar dig varje sekund som går..
Du är de första vi tänker på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0