Här de så här de ska vara?

Jag tror inte att jag klara av att känns så här längre..

Jag känner mej rädd, ledsen och nästan bort glömd..
Jag känner mej nästa som jag gjorde när jag blev sjuk..
Att de bara var jag som fanns på denna jord..
Jag trodde att allt de där var borta.
Men så var då inte, de är väl så att de aldrig kommer att försvinna..

Jag vet inte alls varför jag känner mej rädd..
Jag har juh inget att vara rädd för..
Inte vad jag vet nu, men de kan juh vara något jag inte har tänk på..
Ledsen vet jag inte heller varför jag är de..
Visst jag har juh en del att vara ledsen för, men jag tror inte att de är därför jag känner mej så..

Jag är oxså arg, men vad skulle de vara på?
Arg de kan jag väl vara på vad som helst..
Men jag kommer då inte på något nu..

Jag tror att jag gräver ner mej snart..

Jag börja bli less på att känna så här..
Och de har vare så här om sista 2 veckorna nu..
Men börja juh undra vad de kan vara för fel på mej..
Jag har väl ingen hjärna kvar efter som att jag tänker så mkke på allt..
Och att mitt hjärta borde juh vara sönder för länge sen.
Men jag lever juh, och de måste juh vara ett under..

Nää, jag för väl känna så här tills den dagen jag dör!!
Och de vill jag då inte att jag ska göra..
Jag tror jag måste göra något åt de här snart...
Nu ska jag kolla på film och grina ihjäl mej..

HÖRS HAAAAAAAJ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0