Helgen!

Nu är jag hemma igen, efter en underbar helg hos mamma.

Fredag: Jag åkte ner med farmor för hon skulle hälsa på min faster :D
Var där en stund och pratade med henne...
Sen så skjusa farmor mej till mamma..
Kom dit och lekte med Malins hund molly..
Klockan 22.00 var jag så trött att jag nästan somnade i köket..


Lördag: Vaknade 10.00 kunde fan inte sova mer.. :(
Kollade lite på tv, sen så åt jag frukost..
Jag och mamma åkte ner på stan åch kollade lite..
åkte hem och mamma började med maten.
Jag gick till Pia för att träffa Simon och syrran..
Var där en stund sen gick jag hem och åt lite.
Gick till Pia igen, var hemma vid 22.00 och la mej på engång...

Söndag: Var hos mormor och åt och pratade med henne.
Sen kom min moster och jag fick följa med henne till hennes nya lägenhet..
Hon hade med sig en hel del i bilen, var där ett tag. Sen så åkte vi tillbaka till mormor och fikade lite..
Min moster skjusade hem mej och jag la mej i sängen och kollade på film, somnade 00.30..

Idag: Såg en till film och följde med syrran på affären sen gick jag hem till mamma och såg klart filmen..
Gick upp till syrran och åt, lekte lite med Simon, sen åkte jag hem till Härnösand...
Och nu ska jag snart sova.. Skolan imorron...

De var min påsk i Sundsvall...
Men nu blir de sängen..

HÖRS HAAAAAAAAAAJ!!


Simon! Min älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0