Hur dum får man bli!!!

Hur man kan vara så dum?
Hur kan man inte tänka på alla andra som finns i ens liv?
Hur skulle allt vara om alla tänker på sig själv?


Jag undrar bara hur man kan tänka så som?
Är de så att man inte har någon hjärna lr hjärta alls då?

Människor som inte tänker ska fan inte leva alls..
Det är lika så om man inte har någon hjärta heller...
Man kan inte inte leva om man inte har nåot av de..
Man kan inte leva om man inte kan tänka på alla andra i sin närhet...


Jag skulle känna mej jätte dum om jag inte tänka på dom som är i min närhet..
Jag älskar dom för mkke för att inte tänka på dom alls när jag gör något dumt...

Men de verkar juh som att de inte finns så många som tänker på dom alla dom älskar...

Jag säger bara en sak, tänk på alla du älskar innan du göra något!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0