Söt!

Söt!

Om du bara visste hur mycke jag tycker om dej!
Om bara visste hur mycke jag skulle göra för dej!
Om du bara visste hur mycke jag skulle ge bara för att vara i dina armar..

Varje gång jag tittar på dej så blir jag helt varm i kroppen..
Jag får damp varje gång jag tänker på dej..
Ibland när jag tittar på dej så känns de som att jag drömmer..
Jag kan inte tänka mej att du finns i mitt lilla liv..

Är de så att de bara är en dröm?
Om de är så,så vill jag inte vakna...
För du är för underbara för att vara sann....
Jag blir så glad att jag nästan spriker..
Innan du kom i mitt liv så drömmde jag om att du skulle komma en dag..


Jonas!! JAG ÄLSKAR DEJ!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0