Vänner består inte alla läggen...

C.J

Kommer du ihåg vad vi sa för 5 år sen?´
Haha, jag kommer ihåg de som de var igår..
Vi skulle hålla ihop vad som än händer..
Det skulle vara vi och ingen skulle kunna dela på oss..
Men så blev de juh inte,,

Jag sitter här hemma och kolla på bilder som vi har taigit,,
SHIT!! de var juh ett tag sen, men de känns som igår..
Allt som vi har gått igenom tillsammans har nog inga bästa vänner gjort..
De har vare dåliga stunder, men vi har alltid kommit över dom..
Jag drömde om dej inatt..
De var ett tag sen jag drömde om dej..

Min dröm så var allt bra igen, och vi hade lika kul som vi alltid har haft..
Vi satt och fikade och vi pratade om framtiden, hur vi ville att den skulle se ut..

Men de är väl så att de aldrig kommer att hända mej heller..
Jag har tänk på dej mycke sen vi sa att vi inte skulle vara vänner längre,,
Men jag har lärt mej av mitt misstag att jag aldrig kommer få dej tillbaka..
De som har vare kommer aldrig tillbaka..
Och de svider i min kropp..

Men jag hoppas att allt går bara bra för dej i famtiden..

Jag sa till dej att jag var glad för din skull att de har gått så bra..
Jag var glad att du skulle bli mamma..
Men i drömmar så kan allt hända,
Och de vet jag oxså.. Jag har då aldrig fått en dröm till verklighet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0