Ge mej en pusssssss!

Min städdag gick fort idag, för jag var juh nästan klar..
Så idag så var de så att jag gick ut och hämtade lite ved och sen så fick jag så jävla ont i ryggen att jag trodde att jag skulle dö...

Men som tur så kom Anna hem så hon hjälpte mej lite här hemma, :D
Och sen så kom pappa hem vid 18.00 och då var jag så jävla hungrig att jag trodde att jag skulle dö.
Men som tur så finns de mat här hemma, :D så jag började laga lite mat då..

Ikväll så trodde jag att jag skulle få lite mys och pussas, men så blev de inte, men jag kan juh hoppas att jag får en jul puss istället, :D

- Saknar dej så de nästan gör ont i kroppen, om jag bara kunde få ha dej här hela tiden..
Du gör mej helt jävla galen när du ler mot mej. Jag drömmer om dej varje natt och jag nästan drunknar i dina ögon!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0