Måndag :D

Min helg har varit helt galen...

Min helg börja med att jag var på stan med Clara och David, kollade lite.
Jag tror att jag skulle gå på stan hela jävla dan, men som tur så ville Clara hem så då gick vi hem.
Kom till farmor och då var de vara att göra oss klar för Anna hade kommit på att vi skulle ut..
Sen så åkte vi till Emma och fick i oss lite..

Gick ner på stan och in på krogen, jävligt mkke folk kan jag juh säga att de var..
Kom hem till farmor vid halv 4 dagen efter så trodde jag att jag skulle dö..
Jag har aldrig varit så jävla trött, sov till halv 2. Kan juh säga att de var jävligt skönt att sova så länge..
Lördag, så gick jag upp till Clara igen och då skulle vi baka.. blev en hel del lusskatter, god var dom oxså..
På kvällen så följde jag med Anna och Frida till hälledal och var där ett tag, sen in till stan..
In på krogen igen på lördag, de var någon som ville att jag skulle komma in.

De var lika mkke folk denna dag oxså, men jag kom juh in..
Åkte hem till farmor igen vid halv 4.. hahaha, jag ska fan inte gå ut! :P

Och igår så åkte jag och Anna hem till pappa, och nu sitter jag här helt själv.. :(
Men Anna är påväg hem nu som tur är..
Nää, nu ska jag kolla elden och sen lyssna på musik och bara drömma mej bort..

HÖRS HAAAAAAAAAAAAJ!




Bjuder på lite bilder sen fredags. :D



Snygga tjejer :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0