Ingen dator igen :(

Jo, men hejsan!
De var ett tag sen jag var innen nu.
De är så att min dator har gått sönder igen, jag börja bli less på den..

Om ni kanske inte vet så ska jag börja skolan igen, den 25/8-10 börjar jag skolan..
De ska bli jävligt roligt..
Den här sommaren så ska jag jobba, hela sommaren. har inget annat val..
Men jag ska åka till söt och vara där i en vecka har jag bestämt..

Just nu sitter jag på pappas jobb, ska snart hem och chilla lite, sen så ska jag handla med min vän Anna.
Min syster och jag ska ha grillfest på lördag.. De kommer att bli trevligt och mysigt..

Nää, nu kommer snart farmor och hon ska få skjusa hem mej..

HÖRS HAAAAAAAJ!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0