Jag kan inte tänka mer!!

Tänk mer Mari!!

Jag tänker lite för mycke ibland..
Men vad skulle jag gör om jag inte fick ha dom tankar jag har?
Tänk om man fick allt man tänker på hela tiden..
Hur skulle då livet vara som?


Jag tänker saker kommer att hända mej när som hellst, de jag inte vill ska hända..
Som att jag en dag hitta någon som jag älskar dö..
Tänk om jag kanske skulle kunna få se hur mitt liv hade vara som om jag hade fått allt jag har tänk på..
Hade jag var samma Mari Theng som jag är idag då?
Hade jag då fattat att de här är inte vad jag vill i mitt liv!

Jag kommer att tänka på de här hela mitt liv...


Nu ska jag prata med SÖT!!!

HÖRS HAAAAAAAAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0