Lögner och svek...

Jag vet inte om jag ska tro på att som sägs..
Om jag ska kunna leva så måste juh saningen fram.
Men jag kommer jag att få veta saningen någon dag?
Eller är de så att jag kommer alltid att få leva i lögner?

I mitt liv så har allt vare ljug, jag vet inte vad de är jag gör som får folk att ljug..
Jag har då alltid berättat saningen, om den personen är värld att veta saningen så..
Jag har aldrig tänk på att alla ljuger när dom är i närheten av mej, och jag vet inte varför heller...

Jag har alltid ställt upp för min vänner och min familj..
Men de verkar juh som att jag alltid för tillbaka en jävla massa skit.
Som lögner, eller att dom bara skiter i mej..

Men är de så att dom bara vill att jag ska ställa upp för dom och jag inte för något tillbaka.
Så kan jag säga de nu att de är slut med de nu...

Jag tänker i inte leva i mer lögner....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0