ssssssssssshho!!

Jävla sikt helg de har varit!!
Man ska inte ut med folk som inte kan lita på sin partner!!
De blir bara jävla massa skit av de...

Jag ute med Anna och Jessica ifredags, :P hade skit kul då ;)
De var jävligt skönt att sova till 13.00 typ... de var ett tag sen jag sov så länge...

Lördags så
 var jag ute med min älskade lillasyster Anna.. Vi hade skit kul på krogen, men inte på vägen hem :(
Söndag så var jag bara hemm och sov som aldrig förr.. Ja, pappa kom och hämtade min dator :) fick toapapper av han,, de var juh gölligt!! :P

Nu sitter jag på skolan!! :) de suger fett här.. ska hem sen och tvätta :)


Söt!! Du gör mej galen!!!
Saknar dej så jävla mkke!!! <3<3<3

20/2-10



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0