aaaaaaaah!!

Idag fattar jag hur skönt de är att bo själv. ingen liten jävel som skriker åt en hela tiden..
Jag har bott hos pappa i en vecka, bara för att de är närmare att gå till jobbet..

Ja, jag har börjat jobba, min 3 vecka där nu. Får väl se om jag blir kvar lr inte...
Kan juh säga att de är ett skönt ställe jag är på..

Fick oxså reda på att jag skulle få besök ihelgen :D
Jonas kommer!! Jag trodde att jag drömde när han sa att han skulle komma upp..
Så blir att städa lägenheten och allt annat som måste göras här hemma. Men de börjar jag med imorron..

Nää, nu ska jag väl kolla runt på nätet..

HÖRS HAAAAAAAAJ!!


Lägger upp en fin bild som jag har gjort på Simon! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0