Lovet/Helgen

Ja, som jag ser nu så har jag inte haft så mycke tid tioll att skriva alls..

Vi hade juh lov förra veckan, tack så mycke för de säger bara jag.
De var jävligt skönt att ha lite lov nu, fick man juh sova ut extra mycke.
Mitt lov var att jag var i sundsvall hos Tom.De var skönt att slippa vara hemma..

Jag gjorde inte så mycke alls på lovet, jag var bara hemma och så träffade jag Anna, Emelie och Jim.
Jag var oxså ute och hade lite för roligt, de blev för mycke av de goda.
De är tur att jag sällan går ut, så nästa gång jag går ut blir väl om 2 månader.

I veckan så har de bara vare skola som vanligt, hjälp pappa lite med ved och allt annat som man måste göra där hemma..
Pappa fyllde juh år i måndags, så då var de bara att städa så de såg ut som att de bodde någon där..

Just nu så sitter jag på pappas  jobb och väntar på bussen hem, hem och släppa ut Challe så att han få gå ut lite innan de blir för mörkt..

Nä, nu ska jag väl gå och röka, sen så ska jag väl gå till bussen..

HÖRS HAAAAAAAAJ!!!





Det är för jävla mycke snö ute idag!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0