Måndag

Idag så åkte jag in till stan för att träffa Clara.
När jag kom till Clara så gick vi ut en stund med David.
Skönt att komma ut lite, de kändes som gammla tider igen, förutom David då. :D
Gick sen till Tempo och handlade lunch..

Åkte hem med pappa vid 16.00
Fick i mej lite mat och sen var de bara att gå ut igen för att hämta ved, men jag kom inte in så långt.
De var en jävla massa ved i vägen, hela golvet i vedboden var full med ved. Jag som trodde att jag skulle slippa stappla den här veckan, men så fel jag hade igen...

Nää, nu ska jag sova, ska upp tidigt imorron. skola igen. :D

RS HAAAAAAAAAAAAJ!!




Tänkte på Jessica när jag hör den här.. :P hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0