Tisdag...

Idag så var de skola igen, men min dag började fan inte bra..
Jag hade lånat 100kr av farmor för att fylla på busskortet, men när jag väntade på bussen så hade jag tappat hundrigen... Men som tur var juh att Jessica åkte buss, så hon fick betala åt mej.

Efter skolan så gick jag till Clara och träffade henne och David..
Jag åt lite lunch och vi pratade en jävla massa skit som hade hänt ihelgen..
Sen så gick jag ner till farmor åkte med pappa hem, åkte till farfars grav för han fyller juh år idag..

Min älskade farfar! Grattis på födelsedagen. Vi saknar dej jätte mkke ska du veta.
Jag hoppas att du har de bra där du är nu, och jag vet att du kollar till oss ibland..

Nu så sitter jag här och har skit on i ryggen, men jag hoppas att Mr:M Kan fixa min rygg imorron..
Nää, nu ska jag lyssna på musik och bara tänka på M

HÖRS HAAAAAAAAAAAAJ!!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0