Ännu en dag

Ännu en dag utan att kunna sluta tänka..

Idag så vaknade jag upp hur en dröm som jag trodde var sann, men när jag såg att jag hemma så tänkte jag att jag kommer väl aldrig att få den där drömmen..
Jag gick ner och försökte äta lite, fick i mej så jag klara mej. Tog mej en lång ducsh och sen så gick jag ut och var med pappa och Challe, hjälpte pappa ett tag och sen så gick jag in för att fixa till rummet..

Fick i mej lite middag oxså, men de var inte mkke..
Gick upp på rummet och såg en film och nu sitter jag här igen..
Jag är så jävla trött att jag tror att jag nästan dör...
Har inte kunnat sovit på 5 dagar nu, jag sover men jag vaknar efter en halv timme igen..

Men jag tror att de är lika bra att jag sover nu, jag kommer att vara as trött imorron, jag som ska in till stan och fixa lite saker sen så får jag väl se vad som händer..
Nää, nu blir de sängen.. GÖDNATT!!

HÖRS HAAAAAAAAAAJ!!


Mitt ljus, jag kan inte sluta drömma att du kans
ke kan komma tillbaka..
Jag saknar dej mer och mer, och jag kan inte sluta älska dej mer och mer för varje dag som går..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0