Ännu en vecka...

Skola idag igen :/
Just nu så sitter jag på pappas jobb, ska snart gå till bussen och åka till skolan för mina sista pengar. :(

Jag har hos Tom ihelgen, kändes as bra att få krama han igen..
Var ut i fredags med Olle, blev inte så mkke som jag trodde att de skulle bli..
De var juh en jävla tur att de inte blev de, träffade Tom på stan och var med han resten av kvällen..
Åkte hem och sov, de var så jävla skönt att komma hem efter att ha varit ute..
Lördag så tog jag de bara lungt, kollade på film och väntade på att Tom skulle komma hem.
Gick och la mej tidigt, vaknade av att Tom ringde, sen så somnade jag om igen..
Söndag så gjorde jag inte så mkke alls, var bara med Tom..
Måndag så åkte jag hem, har juh skolan att tänka på. Blir väldigt dyrt om jag ska åka från sundsvall varje dag.
Så jag åkte hem..

Nu är de andra dagen på skolan den här veckan. Och de känns..

Nä, Nu ska jag gå till bussen..

HÖRS HAAAAAAAAJ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0