Livet..

Ibland så undrar jag som jag en kan tänka på något annat..
Kan man någon gång sluta tänka? Kan man kanske få en stund utan tankar?


Mitt liv är som en soptunna, de bara fyller med mer skit för varje dag..
Om senaste åren så har de bara kommit mer, mina vänner försvinner mer och mer..
Kärleken som jag trodde jag hade gick ett annat håll, den vägen som inte kan få följa med på..
De känns som att jag inte har någon alls kvar här.

Jag kommer ihåg när jag startade den här bloggen, tanken då var att jag skulle skriva när jag kännde att jag inte hade någon att prata med.. Men de slutade med att jag skrev om allt..Men jag kanske ska börja med de jag gjorde från början.. De kan juh hjälpa, men jag behöver mer än hjälp.. Som jag känner nu så kommer jag väl att få klara mej själv igen som jag alltid har gjort...

Om jag bara fick en person som kunnde förstå att de är inte lätt att leva Mari Thengs liv, de går inte alltid som man vill att de ska gå i mitt liv..

Killen som fick mej att sluta med allt finns inte kvar, det liv som jag såg är borta nu..
Killen var mitt allt, han fick mej att le, skratta.. Jag kännde att jag kanske kan få upp livet igen...
Han fick mej att se att de alltid finns hopp, han fick mej att se att de finns ljus här i livet..
Han fick mej oxså att se att jag kanske kan få mina drömmar sanna tillslut...
Men nu är han inte finns längre så vet jag inte om jag kan se ett ljus igen, de känns som att de blev mörkt igen..
Mina drömmar dog samma dag som han gick ifrån mej..
Han var mitt ljus! Han kunde lyssa upp hela min mörka värld.
Men nu så börjar min värld att bli mörk igen...

Kommer ljuset tillbaka?
Kommer min värld att vara så här mörk föralltid?
Jag såg ett ljus idag, men de vara inte så länge...
När jag såg han åka här ifrån utan mej så ville jag bara att de fanns andar som man kunde önska sig något..
Något som man bara kan önska en gång, jag vet vad jag skulle ta.. Men man får väl leva med att man inte kan önska allt här i livet...


Jag tänkte bara säga att mitt ljus kommer inte tillbaka till mej mer som de ser ut nu..
Han kommer alltid att vara mitt ljus i mitt mörker...Jag kommer alltid att älska mitt ljus...

JAG ÄLSKAR MITT LJUS! MITT MYSA LILLA LJUS...







Lyssa på låten mitt ljus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0