Grattis vännen!!!

Det hände en sak igår. En sak som jag har längtat efter :D
De är så att de kom en liten kílle till världen igår.


De är så att min BÄSTA vän blev mamma igår..
Clara Johansson blev mamma till en liten pojke igår som heter David.
Han kom till världen kl. 14.13.

Jag hoppas att kommer att gå bra för lilla David, jag vet att dina föräldrar kommer att göra allt för dej.
Dom kommer att ge dej den bästa tiden här på jorden.

Jag hoppas att jag kommer att få träffa dej så fort du kommer hem, så jag få lukta lite på dej..

Clara, jag tänker på dej! Saknar dej jätte mycke!
Jag finns här för dej hela tiden, de är bara att ringa om du behöver något att prata med eller bara ha sällskap..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0