Skolan/Flytta.

Men hejsan :P
Om jag märker själv så har jag inte skrivit något på ett tag nu, och jag vet inte varför..
Men jag kan juh berätta att jag har juh börjat skolan, igen :P
Har gått i skolan i 2 veckor nu, känns tungt att börja igen..
Jag är oxså fortfarande i sundsvall, men åker juh upp till härnösand när jag ska till skolan.

Jag fundera oxså på att flytta, men jag vet inte vart än.. Men de kanske blir så att jag flyttar hem till sundsvall :D
Men då blir de så att man får pedla, men de gör mej inget alls..

Just nu så sitter jag på Toms jobb, har nyss vare hos mamma och firat Lina..

Men nu ska jag göra något annat.. :D
HÖRS HAAAAAAAAJ!!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jassådu, så du flyttar till sundsvall?=)

varför inte söråker? ;)

2010-09-05 @ 17:18:37
URL: http://nathaliemariamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0