Nya vägar eller dom gamla?

Jag har funderat länge på de här nu, och nu måste jag bara skriva om de..

Man har väl bara 2 vägar man kan gå  va? Eller är de bara jag som har de?
Jag vet juh att man får juh inte välja vilken väg som är bäst för en, man märker juh vilken som är den bästa av alla. Men jag känner att jag har bara 2 vägar att gå i mitt liv, men jag har alltid valt fel. VARFÖR?

När jag tror att jag har hittat vägen till lyckan, men när jag kommer nästan till slutet så tar vägen slut. Jag fattar inte varför. Är de så att jag kanske inte ta någon väg alls i mitt liv och bara se vart min första väg tar slut först?
De jag söker i mina vägar är juh kärleken som aldrig vill som jag vill...
Men jag är juh inte så gammal än, men jag är ganska så less på att leta hela tiden... När är de så att de bara ska komma och stanna då?

Jag har gått många vägar i mitt liv, och jag är less nu! JÄVLGT LESS!! Kan man inte få leding till den bästa vägen så man slipper hålla på, de skulle ju vara så jävla mkke bättre... Eller är de så att man kanske ska gå dom gamla fler gången än bara en gång? Om jag ska göra de så får jag juh hålla på till jag blir typ 3000 år.. Och så mkke tid har jag inte...

Vilket är bäst? Skita i dom gamla vägarna lr ska man gå dom mer än en gång? Lr ska man ta upp nya istället?
Jag vet inget alls ja...

Men jag hoppas att jag en dag hittar den vägen jag vill ha...

HÖRS HAAAAA
AAAAAAAAJ!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0