Dom sista dagarna på lovet..

Jo, men heeeeeeeeej..
Ja, vad kan man berätta då?
Kan juh börja med att man var i urskogen ihelgen, jag trodde nästan att jag skulle dö..
Men som tur så gjorde jag fan inte de, jag kom hem som jag var när jag åkte.
De hade juh var lite synd om jag inte kom hem alls..

Imorron så börjar skolan igen, de känns skönt att kunna göra något igen.
Ska bli skönt att träffa lite folk igen, kunna få till de här med matten och engelskan och allt annat..
Just nu så sitter jag här och min så älskade syster ligger i sängen och luktar konstigt :P
Hahaha!

Min helg har varit mysig och underbra :D kunde inte bli bättre...
Jag fick juh de jag ville ha under helgen..
Ja, jag är kär igen, och jag hoppas att de är sista gången jag slipper bli dumpad..

Nä, nu ska jag lyssna lite på
musik och bara må bra..

HÖRS HAAAAAAAAAAJ!!


tänk dig en vinter utan snö
tänk dig en höst utan blåst å tö
tänk dig en sommar utan havets glitter
tänk dig en vår utan fåglarnas kvitter
så känns de för mig en sekund utan dig

J.W <3




Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Allt bra med dig ?(:

2011-01-11 @ 19:15:41
URL: http://enord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0