Mina sista dagar på lovet :D

Kan juh börja med att säga att min jul och nyår blev ganska så bra.
Fast jag trodde juh att jag skulle ha roligare, men jag överlever ändå. :D

Snart så är oxså lovet slut, och jag känner att jag har inte gjort ett skit på hela jävla lovet..
Men de är väl så man ska ha de ibland oxså..
Kan juh oxså säga att jag har slutat jaga en person oxså, för nu är de upp till han om man vill elle inte..

Jag kom hem idag ifrån stan, har typ bott hos farmor, men efter ett tag så fick farmor typ damp så jag åkte hem..
Nu är jag hemma med pappa igen, men imorron så åker jag på äventyr igen :D Jag kan inte sitta hemma dom sista dagarna på lovet, de går bara inte... :D

Jag tror inte att jag har så mkke mer att säga alls, men jag hoppas dom här sista dagarna på lovet blir bra :D
För om jag inte få ha kul dom här sista dagarna så blir de en sur Mari som kommer tillbaka till skolan :P

HÖRS HAAAAAAAAAAAAAAJ!!!



- Jag trodde att jag var värld mer än så här för dej..
Och nästa gång du säger att du saknar mej och att du vill mer med mej så kan du juh bevisa de då!!




lill Challe :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0