ont idag!!

Kan juh börja med att säga att jag har aldrig haft så här jävla ont!!

Jag kom hem i måndags från Jeff, och hade så jävla ont i magen att jag trodde att jag skulle dö!!
Och när jag satt mej på toan så kom de som inte alls ska komma, de som kom var en jävla massa
BLOD!
MEN HALLÅ?!
Jag ska fan inte ha de här nu, de ska juh komma om typ en vecka. Jag blev skit rädd och ringde Clara, för hon är den ända jag kan prata med. Och jag frågade henne om hon hade så här när hon väntade David, och såklart att hon hade de. Så i tisdags så gick jag vill stan och köpte mej ett test bara för att kolla om de var så att jag var gravid, men ni kan vara lung, de var som tur inget sånt alls. Så istället så ringde jag gyn, men jag fick inte en tid den här månaden, utom den
4 FEB!! FATTA!
Tror dom att jag ska vänta så länge lr?!
ALDRIG!!

Idag så var jag på skolan som vanligt, hade så jävla ont att jag nästan missade bussen hem oxså, jag var helt jävla bort... Men jag kom juh hem iallafall :D
När jag kom hem så trodde jag att nästa att jag skulle svimma, men som tur är juh att jag satt mej mer och tog de lungt ett tag. Och när pappa kom hem så skickade jag ett sms till Jeff. Jag trodde nästan att han skulle slå ihjäl mej genom mobilen, så jävla orolig blev han. Men jag ska ringa till mödra imorron och kolla om dom har en tid lr om dom vet vad fan de kan vara för något..

Nää, nu tror jag att jag ska gå och sova lite, är jävligt trött..

HÖRS HAAAAAAAAAAAJ!!!




Älskling! Du vet att jag tycker om dej.
Jag vill att de ska kunna vara du och jag mot allt.
Om jag bara behövde visa hur mycke jag tycker om dej istället för att säga de i ord....
Jeff! Jag tycker om dej mer än vad du tror att jag gör.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0