14/7

jaha. vad ska man skriva om idag då?
Jadu, kan juh säga att jag grymt less på folk som säger en sak men menar en helt annat...

Hur kan man vara så dum att man nästan trodde på att du sa den där dagen....
Tror du inte att jag visste att du bara ville en sak som alla andra elle?
Jag är då inte född igår, men de kanske du trodde att jag var...
HAHAHHA, jag tror att jag nästan får ont i magen över att du tror en massa...
Men inte fan tänker jag gräva ner mej för de här, jag har vare med om värre...

Imorron så blir de sjukhuset, jag måste kolla vad fan jag har i halsen..
Man kan juh tro att man aldrig bli frisk, i huvudet kommer jag aldrig att bli frisk..
De var då inget nytt alls...

Nää, nu ska jag gå å lägga mej i min sköna säng!!!!

HÖRS HAAAAAAAAAAAJ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0