min fina inlägg :P

Om ni kanske har sett så har jag inte vare inne på ett tag nu, jag har haft så mkke att gör att jag har glömt bort bloggen ett tag nu..
Men nu ska de bli lite ändring på de, jag ska försöka blogga lite mer nu..

Ja, jag kan juh börja med att säga att jag har nu lov från skolan, skönt men ändå inte..
Jag har oxså vara i mkke i stan, de är juh typ 2 mil ifrån där jag bor nu..
Och idag så blir de att åka till sundsvall för att hämta min dator och så, kan juh hoppas att de går bra...

Jag fick oxså veta igår att man inte ens kan lita på mina så kallade vänner, men de är väl sånt man får leva med..
Ikväll så hoppas jag på en massa mys från Herren, om han nu kommer hit vill säga...

Nää, nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra mej klar för att kunna åka till sundsvall :)

HÖRS HAAAAAAAAAAAAAJ!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0