SJUK :(

Jag är ssssssssssssjuk!!
De är fett synd om mej juh.. :(

Jag har bara vare hemma idag, för min mage ville inte som jag ville idag..
Men jag åkte ändå in till stan för att få bada hos farmor, vi har juh inge badkar hemma :(
De var skönt som fan att få bada idag, jag trodde nästan att jag var i himelen..

Kom hem och gjorde mat med Anna och pappa, sen så kollade jag lite på tv och nu så sitter jag här och bara chillar :P

Snart så blir de sängen, och imorron så blir de sundsvall och fira min älskade storasyster..
Hon fyllde juh år igår, hela 29år.. hahah, gammal hon blev då :P

Nää, Nu ska jag lyssna på lite musik och bara chilla..

HÖRS HAAAAAAAAAAAAAJ!!!




Mosters lilla monster :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0