livet är svårt ibland

Jodu, mitt liv är fan inte lätt varje dag. De är alltid något som ska jävlas med mej. Men man ska inte klaga heller, vem vet hur mitt liv skulle ha varit om jag inte hade haft min pappa eller mina vänner. Ibland är jag glad att jag fick de här livet istället för de liv jag kanske hade haft. Mina vänner är de bästa som finns. Linda, du är en vän som jag alltid kan lita på. En vän som alltid finns när jag behöver prata eller bara komma bort från allt. Du och din underbara son är allt för mej. Du är en del av mej! De du går igenom de gör jag med. Din smärta är min smärta!! Jessica. Du är min glädje spridare! Bara jag ser dej så blir jag helt galen av skratt, du kan få mej att skratta när allt är bara skit! Anna w, min lilla skatt! Du är min gud! Du ger mej så bra råd här i livet. Vad de än är så har du alltid bra råd att ge. Jag vet inte alls vad jag skulle göra utan er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0