några konstiga dagar!

Konstigt nog har jag inte varit här på ett bra tag. Fast jag inte har så mycke att göra i mitt liv så har jag inte haft tid att skriva här alls. Men nu så kanske man ska göra de ändå. :-) De har hänt en hel del i mitt liv, jag fick en lägenhet. Som jag trivs i som fan! Fick börja jobba igen också, som är helt sjukt bra jobb. :-D Jag fick också träffa en som jag aldrig trodde jag skulle bli kär i. Men man kan väl inte planera allt i sitt liv. Allt kom så fort, lägenheten tog typ 1 månad, och jobbet kom samtidigt. Men jag klagar då inte. Nu har man ju ett liv,ett liv som jag aldrig hade för typ 1år sen. Nu slipper jag planera allt jag ska göra för att kunna ha ett liv. :-) Nä, nu ska man fortsätta tvätta och bara glo på tven :-D HÖRS!!! HAJ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0